miercuri, 26 octombrie 2022

Stanca Costesti-Dorohoi-Braiesti-Leorda(campare),5.06.2022

 De la Stanca Costesti am urmat lunca Prutului si am ajuns in Dorohoi.Acest mic orasel din nordul tarii mi-a lasat o impresie foarte buna.Un orasel curat,linistit.In fata Primariei ne-a vazut cineva care avea acces in institutie ,ne-a intrebat cine suntem si ce cautam acolo,apoi,ne-a invitat in interiorul cladirii s-o vizitam.Acest fapt,ne-a impresionat si onorat !Am vizitat apoi principalele obiective turistice din centrul orasului apoi am plecat spre Botosani unde ajungeam a doua zi.In drum am vizitat biserica de lemn din Braiesti iar seara ne-a prins in localitatea Leorda unde am campat la marginea satului langa calea ferata pe care trecea un tren seara si unul dimineata !Ne-am odihnit bine iar a doua zi am plecat spre Botosani.


Biserica Sfantul Nicolaie .



Primaria


























Biserica de Lemn din Braiesti.





Campare la Leorda.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...