marți, 18 octombrie 2022

La plimbare prin Busteni,19.06.2022

 O plimbare cu Mariana(cuscra) ca pensionarele prin Busteni !Aici daca nu urci pe munte nu prea ai ce vedea.Am urcat pasarela sa vedem de sus Busteniul! Apoi,mi-am amintit ca nu am ajuns niciodata pe partea opusa muntelui (Bucegi) inspre Castelul Cantacuzinilor ,asa ca ne-am dus intr-acolo.Aici la castel se intra cu bilet piperat asa ca nu merita.Paza vigilenta nu-ti permite sa intri nici macar in gradina castelului fara bilet de vizitare,asa ca ne-am intors in oras.De langa gara am luat trenuletul si am facut un tur al orasului,trenulet ce ne-a dus pana la Gura Diham pe Valea Cerbului.A meritat,a fost chiar fain!Apoi am revenit la gara de unde am luat trenul spre casa.Gara arata deplorabil,scaune rupte,murdare,pasajul subteran murdar....


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...