miercuri, 26 octombrie 2022

Manastirea AGAFTON,jud.Botosani,6.06.2022

 La Manastirea Agafton am avut parte de o experienta neplacuta  din partea ,,maicutei,,de acolo.De cum am intrat pe poarta ,facea semne sa nu fotografiem.Am ajuns la usa bisericii,noi vroiam sa intram iar ,,maicuta,,nu stia cum sa incuie mai repede usa sa nu ne lase sa intram.Nu a avut de ales,am cerut sa ne lase in biserica,dar a stat cu ochii pe noi nu cumva sa avem telefonul in mana sa fotografiem sau sa filmam.Incredibil ce se poate intampla in Romania la unele Obiective Turistice(biserici,manastiri)unde nu esti lasat sa faci fotografii pe motivul ca biserica nu-si mai vinde materialul publicitar propriu,deci totul e facut cu scopul de a scoate bani!Deplorabil si inacceptabil!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...