miercuri, 19 octombrie 2022

Magura Codlei,8.04.2022

 Am plecat cu Gica dupa leurda pe Magura Codlei.Stiam locul unde creste multa leurda,eu nu mergeam special pentru  ,fiindca nu consum decat odata pe an,fac o salata si atat,dar era binevenita o drumetie pe acolo  mai ales ca nu am mai fost de cativa ani prin zona.Am urcat din Codlea prin Poiana La Maial ,am lasat in stanga TA,mai sus la dreapta traseul spre lacuri BA iar noi am urcat pe TG,traseu ce duce pe vf.Magurei.Sus am lasat la dreapta TG si am iesit pe o muchie unde se intelnesc mai multe trasee:TA coboara in Codlea ,noi vom continua in directia opusa spre Cetatea Neagra.Mergem pe drum pe curba de nivel,ajungem in Poiana Cetatea Neagra unde vom culege leurda.Gica  umple vreo doua sacose.Dupa ce mancam,Gica ramane in poiana ,eu urc spre Cetatea Neagra ,ajung in creasta pe care ma intorc spre poiana.Creasta e foarte ascutita,stancoasa ,plina de floricele,bate vantul si imi ofera pe alocuri vederi superbe inspre dealurile Holbavului,Piatra Craiului,Magura Codlei.Cobor din creasta pe o stanca asigurata cu lant,apoi pe BA in poiana,il recuperez pe Gica si vom cobori in Codlea pe traseul marcat TA,un traseu frumos si lejer,pe care nu mai umblasem pana acum!



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...