miercuri, 26 octombrie 2022

IPOTESTI-jud.Botosani,6.06.2022

 A noua zi prin Moldova am plecat din Leorda unde campasem spre Ipotesti -Botosani-Agafton-Verona ,unde vom campa langa manastire.Vom vizita la Ipotesti,locurile copilariei lui Mihai Eminescu ,pe care le-a redat cu maiestrie in versurile sale! Am vizitat Casa Memoriala Mihai Eminescu si Lacul cu Nuferi.
















Lacul cu Nuferi,foarte frumos amenajat cu o alee prin padure,destul de lunga dar binevenita pe canicula din aceasta zi.Lacul incarcat cu nuferi ,galbeni si albi,cu trestie,doar pasarile lipsesc,cu podete si o poteca pe malul lacului.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...