vineri, 7 octombrie 2022

Cautand Cheile Laposului in Mtii Hasmasului,9.06.2022

 Cautand Cheile Laposului am ajuns in Cheile Cupasului,asa ar trebui sa sune titlul blogului !A fost o intamplare cel putin hazlie cum rar mi se intampla decand umblu prin munti!Veneam spre casa la Brasov dupa doua saptamani cu cortul prin Moldova.Am ajuns in Cheile Bicazului si am campat aproape de Piatra Altarului acea impunatoare stanca ce domina intrarea in chei dinspre Lacu Rosu.In prima zi de sedere am urcat pe vf.Suhardul Mic .Am ajuns devreme la locul de campare asa ca ne-am zis sa urcam in Cheile Laposului.Nu stiu cum s-a intamplat ca nu am memorat bine marcajul si am luat-o la deal pe PR care nu era cel bun! Am tot urcat ,mult,pana in muchia dealului prin padure ,am ajuns in Poiana Cupas,o mica poienita din care se cobora pe cealalta parte a muntelui in Cheile Cupas.Noi am urmat marcajul PR in continuare tot prin padure.Aici mi s-a parut suspect traseul care urca in continuu.Nu se mai auzea niciun susur de apa ,nimic.Viorica tot in fata se distanta de noi ,eu o strigam ca nu e traseul cel corect,nimic....in final am ajuns intr-o poiana lunga Poiana la Vincli ,care tot urca de nu i se vedea capatul.Aici chiar am fost ferm convinsa ca mergem aiurea si ne-am intors in Poiana Cupas,de unde am coborat in Cheile Cupas.Prin asa zisele chei trece un drum forestier,iar cheile nu prea au mare lucru de oferit turistului,doar cateva stanci.Aici ne-a prins si o mica ploaie ,scurta ,apoi pe drumul asfaltat,principal ne-am intors la corturi.Ajunsi la placuta indicatoare am realizat ca am gresit traseul.Parca am fost legati la ochi toti trei.Cheile Laposului erau langa noi,iar noi am haladuit aiurea peste coclauri in loc sa urmam TR am luat-o pe PR,deh era tot rosu!

Noi am mers pe PR ,trebuia pe TR!
Poiana la Vincli.
Aici avem filmul turei de mai sus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...