duminică, 30 octombrie 2022

In Piatra Neamt cu telegondola,8.06.2022

 Ajung prima data in acest orasel,foarte frumos ,asezat la poalele muntelui Pietricica si Cozla unde se poate ajunge cu telegondola,care pleaca de langa gara,ceea ce am si facut.Colegii mei nu au fost doritori de urcat cu telegondola asa ca am urcat singura.Eram aproape singura pe toata linia,sus chiar nu am vazut pe nimeni,am urcat pana la statia partiei de ski ,de unde se vede foarte bine toata zona ,apoi am coborat ,a fost de vis!De sus se vede chiar si Lacul Batca Doamnei, pe langa care vom trece spre Lacul Rosu.











Turnul lui Stefan cel Mare.
Biserica Domneasca.




Gara din Piatra Neamt,o cladire veche foarte frumoasa!


Statia de telegondola.


Dealul Cozla.


Muntele Pietricica.






Teleschiul.



Pietricica
Lacul Pangarati.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...