luni, 31 octombrie 2022

Parang (Cotul Jietului-Captare)25.07.2022

 Am campat pe malul Jietului mai jos de cabana Groapa Seaca aproape de Cotul Jietului,punctul de intrare in trasee spre Refugiul Agatat si spre Lacul Verde.Dimineata primei zile,colegii mei au urcat la Lacul Lung,iar eu am ramas la cort deoarece noaptea am avut crampe musculare la picioare.Asa ca am facut o mica plimbare de dimineata prin padure,unde am gasit o veche stana abandonata.Apoi,spre pranz am plecat in plimbare pe traseul spre Ref.Agatat si tot mergand pe frumosul drum prin padure,eram in sandale,am ajuns tocmai la Camparea Jietului,distanta de 4 km.Deci dus intors aproape 8  km.Acest traseu dimineata urmatoare l-am facut cu masina si astfel am scurtat din traseu si timp.A doua zi am urcat pana la Lacul Mandra sub vf.Parangul Mare.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...