luni, 31 octombrie 2022

In Muntii LATORITEI,24.07.2022

 Venind  dinspre Voineasa spre Lacul Vidra ne-am oprit in Pasul Vidruta1571m,pas aflat la cumpana Vaii Manaileasa si Vidruta.Aici am gasit o parcare,unde am lasat masina si am urcat pe un drum forestier in Muntii Latoritei.Am iesit intr-o poiana cu o stana unde era o cireada de vaci.Am parasit drumul care urca in serpentine,noi am zarit niste stanci in stanga si am urcat direct la ele.Ajunsi aici pe vf.Nopteasa ne-a luat vantul in primire.Vant turbat ca deabia am reusit sa filmez.De aici se vedea Drumul Stategic pe unde trecea o masina,deasupra se vedea Vf.Fratosteanu Mare si Vf.Mogos.Apoi am intrat in drum pe care am si coborat inapoi in Pasul Vidruta.De aici de sus se  vede tare bine Lacul Vidra.Am descoperit cu aceasta ocazie niste munti deosebit de frumosi care merita explorati!





Stana Nopteasa.



Varful Nopteasa.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...