marți, 25 octombrie 2022

IASI-PALATUL CULTURII,4.06.2022

 Dimineata de 4 iunie pe dealul Bucium ,a doua noapte de campare aici!

Vreme frumoasa, nu ca ieri dimineata cand am fost invaluiti in ceata dupa ploaia din timpul noptii! Pana ne pregatim,eu cobor pe la grotele din Rezervatia Repedea.Apoi plecam spre Iasi unde vom vizita Palatul Culturii,Manastirile Cetatuia,Frumoasa si Galata !

Vizitam Palatul Culturii.

















In interior ramanem uimiti de cee ce vedem!

















Muzeul Stiintei si Tehnicii.









Muzeul de Etnografie.










Muzeul de Istorie,Sala Voievozilor.








Turnul Clopotelor.









Vedere din Turnul Clopotelor.


Muzeul de Istorie.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...