joi, 20 octombrie 2022

BRASOV-BRETCU-OITUZ-ONESTI- V.CASIN,29.05.2022

 In 29.05.2022 am plecat in circuit prin Moldova cu Viorica,Marius si Mita,pisicuta lor.Din Brasov am  ales soseaua prin Pasul Oituz.Soseaua foarte buna si locuri de vis.Traseul parcurs in prima zi a fost:Brasov-Bretcu-Pasul Oituz-Poiana Sarata-Oituz-Onesti-Casin-Valea casinului-Rezervatia Naturala Bucias-Campare pe Valea Casinului.In urcare spre Pasul Oituz ne-am oprit la Monumentul Imparatesei Sisi.





In Pasul Oituz oprim si ne relaxam un pic,eu mananc, apoi plecam mai departe!

In coborare ajungem la Cascada Caraslau ,aproape de sosea ,la cativa metri peste un podet pe partea stanga,o minunatie de cascada ,dar care nu e semnalizata la sosea,din pacate!Eu stiam de existenta ei,asa ca am fost atenta sa n-o ratam!









Plecam mai departe si ne vom opri la Poiana Sarata unde vizitam Cimitirul Eroilor.





Mai mergem inainte si vom face un scurt popas la Manastirea lui Codreanu.


De  aici vom urca pe Muntele Bolovanu pe un drum lung si denivelat,in panta,drum forestier pana in varful muntelui ,la Manastirea Stefan cel Mare si Sfant.De aici avem o priveliste de vis !

















Coboram de aici pe acelasi drum pe care am urcat,parca la vale e mai scurt....si plecam spre Oituz.Pe deal pana sa ajungem in localitate vizitam Monumentul Eroilor Cavaleristi.

Oituzul vazut de pe deal de langa monument.

Biserica Romano-Catolica Sfanta Treime din Oituz,jud.Bacau.





Monumentul Eroilor din Oituz.








Am plecat din Oituz,am ajuns in Onesti,apoi Casin,fara oprire,pana pe Valea Casinului in Rezervatia Naturala Bucias.Am ajuns cu masina pe drum forestier aproape de cascada ,am vazut cascada ,apoi ne-am intors pe vale si am campat intr-o frumoasa poiana.Dimineata plecam spre Onesti si vizitam Casinul ,asta intr-o alta postare !





Filmuletele cu cascada Bucias.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...