luni, 31 octombrie 2022

Lacul Vidra,24.07.2022

 Am plecat in Parang si Retezat.In drum ne-am oprit pe malul Lacului Vidra.Cautam locul unde mai campasem in 2018.Dar surpriza:acel loc nu mai este accesibil,am gasit un sant sapat in drumul ce te scoate pe malul lacului.BRAVO !Oare cine a sapat aici acest sant????Ce interese sunt la mijloc cred ca banuiti.La doi pasi s-a infintat un loc de campare privat.Acest individ e proprietar de lac......A primit ,,complimentele ..de rigoare si am plecat mai departe de-a lungul lacului,am gasit o bresa si am intrat fara masini sa vedem lacul.Acest lac m-a acaparat cu frumusetea lui.Il consider cel mai frumos din tara !De aici mergem spre Gura Lotrului dar nu gasim loc pe placul lui Marius desi erau destule asa ca urcam in Pasul Groapa Seaca si vom cobori spre Petrosani.Aici in Cheile Oltetului mai la vale de cabana Groapa Seaca mai campasem in 2018 ,pe malul raului,ceea ce am facut si acum.Am gasit acel loc de campare liber,unde vom ramane doua nopti!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...