luni, 3 octombrie 2022

Pe Vf.Suhardul Mic 1345 m. din Muntii Hasmas,9.06.2022

 Am ajuns la Lacul Rosu si Cheile Bicazului dinspre Moldova ,pe unde am umblat doua saptamani  pe partea estica pana in nord la Dorohoi.Am campat in poienita din zona Piatra Altarului,unde mai campaseram altadata doar ca atunci functiona campingul.Acum l-am gasit inchis ,abandonat,asa ca am campat in afara lui, pe un teren viran.Dimineata am plecat spre Lacul Rosu sa urcam pe Suhardul Mic.Am ajuns la lac,am gasit un indicator care ne directiona inapoi de unde venisem spre varful Suhardul Mic.Un singur indicator dar marcaj nimic in continuare.Am umblat cautand marcajul dar nimic.Am sunat pe cineva care cunostea traseul si astfel am iesit cumva in traseu al carui marcaj incepe de langa un hotel.De la hotel am tinut drumul forestier pana sus sub stanci.Marcajul nu l-am mai vazut pana aici.De aici am urmat marcajul.In dreapta apare o poteca ce duce la Via Ferrata Wild Ferenc.Traseul devine mai sustinut in pante mai accentuate pe alocuri asigurat de cabluri sau lanturi.Dar pe ansamblu e usor dar prost semnalizat pana la stanci!Ajunsi apoapre de culmea muntelui am gasit palcuri imense de irisi.Nicaieri nu am vazut atat de multi la un loc.Sus pe varf, avem in fata ochilor o panorama de vis asupra statiunii,a lacului si a muntilor din jur. Am mers pe creasta in stanga pana la locul de iesire din via ferrata si am coborat un pic pana mi-a aparut puntea ce traverseaza haul dintre doua stanci.Ca si concluzie:locatia ofera panorame de vis doar ca marcajul traseului e dificitar !

































Aici filmul drumetiei pe You Tube !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...