luni, 24 octombrie 2022

POPLANA-VASLUI-HUSI,1.06.2022

 A PATRA ZI in circuit prin MOLDOVA

Dupa o noapte de campare pe deal la POPLANA,dimineata,Mita nu mai era,disparuse, cum face de fiecare data!Pana am gasit-o trecuse vremea,pe la pranz plecam spre Vaslui.In drum ne vom abate pe un deal la Manastirea Ivanesti.













Trecem pe langa Lacul Puscasi unde vom opri.






De aici vom ajunge in VASLUI.Am gasit un oras curat cu parcuri incredibil de frumoase,ingrijite,m-a impresionat tot ce am gasit aici,a fost peste asteptari ! Bravo,primarului Vaslui !Greu am gasit un loc de parcare undeva pe o straduta laturalnica,in zona parcului Copou.Am facut un tur al parcului,care este foarte frumos,cu copaci seculari,zona verde cu gazon tuns,flori,si fiind 1 iunie Ziua Copilului,parcul era animat de copii cu parinti si atmosfera de sarbatoare.





Am vizitat Biserica si Curtea Domneasca !





Apoi am luat Vasluiul la pas pana ne-a prins o ploaie torentiala.apoi am plecat mai departe spre Husi.



















Am plecat din Vaslui si trecand pe la Podul Inalt neam oprit sa vedem monumentul.E inchis pentru renovare asa ca nu am mai urcat pana sus la el!



In drum spre Husi ne vom opri la Manastirea din Cretestii de Sus,unde nu era nimeni ,doar doi caini cam neprietenosi nu am avut curaj sa intru,in schimb prin gard am zarit un tap care era inchis acolo si tare prietenos cu lumea ,a venit la mine.Am fotografiat trandafirii de langa poarta!






Am ajuns in Husi ,era dupa ploaie ,nu am gasit loc de campare asa ca ne-am cazat la Pensiunea Dobrina,cred ca singura din oras,am tot cautat un hotel dar nimic.Un oras uitat de lume!A doua zi ne-am invartit prin oras sa vedem obiectivele mai interesante!




BISERICA SFANTUL DUMITRU DIN HUSI!




Manastirea Schimbarea la Fata la intrare in Husi,sus pe deal.


Catedrala Episcopala si Manastirea Sfantul Petru si Pavel.




De la Husi vom pleca mai departe spre Iasi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...