marți, 25 octombrie 2022

Barajul Stanca-Costesti pe Prut,jud.Botosani,5.06.2022

 A opta zi prin Moldova am plecat de pe dealul Bucium spre Stanca Costesti.In drum ne-am oprit la Manastirea Vladiceni. Stanca Costesti pe malul Prutului e punct de frontiera cu Republica Moldova.Initial am vrut sa trecem frontiera,sa ajungem la Chisinau,dar traficul era prea mare la granita,din cauza razboiului din Ukraina,era tarziu aproape la pranz,asa ca nu mai aveam timp ,poate altadata,acum am vizitat malul Prutului si barajul,unul din constructiile monumentale ale Romaniei in perioada comunista!Pe langa baraj am gasit ciresi amari ,plini de fructe, asa ca ne-am delectat cu aromatele fructe.De aici am plecat spre nord tot pe lunca Prutului la Dorohoi!


Pe lunca Prutului la Trifesti !



La Punctul de Frontiera .























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...