duminică, 26 mai 2024

Rezervatia de Narcise ,Calonda(Lupeni)jud.Harghita,6.05.2024

 Auzisem eu ca ar fi o poiana cu narcise prin Harghita.Vazusem niste poze postate pe Facebook de un amic,asa ca am decis sa le caut.Am gasit pe Google Maps locatia si am plecat la drum cu amicii mei Marius ,Viorica si sora ei Cici.Am gasit usor locatia,eu fiind ghidul, intotdeauna, folosind Google Maps.Rezervatia de narcise se afla pe un platou inalt intre Lupeni si Calonda.Desi era duminica nu erau prea multi turisti.Ce am gasit aici m-a impresionat maxim,o mare de narcise,de fapt sunt mai multe poieni cu niste narcise mari ,bine crescute,le-am gasit in perioada de maxima inflorire.

La o zi dupa, am constatat ca a fost stearsa locatia de pe harta Google Maps,poate pentru a restrictiona accesul persoanelor ,multe din ele le culeg,nu inteleg ce fac cu ele.
































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prin Maramures,17-26.06.2024

  Ziua 1.    17.06.2024 Prima zi presupune drumul parcurs din Brasov pana in Cheile Turzii unde am campat.Pe traseu am vizitat cateva locuri...