marți, 21 mai 2024

Pietrele lui Solomon-Valea cu Apa-Poiana Stechil-Tampa.11.04.2024

 Am plecat singura la Pietrele lui Solomon.Intre timp m-a sunat Viorica sa-mi spuna ca va veni si ea mai tarziu.Am ajuns si ne avand ce face am urcat la baza stancii din dreapta drumului in urcare .Ma tot uit daca se poate ajunge in varful ei dar e inaccesibila,doar alpinistii pot ajunge prin traseele de catarare existente aici.Peste drum sunt cele doua stanci impozante pe care am urcat pe varful lor de multe ori.Pe aceasta nu pot urca.Stand eu la baza stancii vad mai sus o alta stanca si pare ca se vede o poteca spre baza ei.Incerc sa ajung la ea,dand frunzele uscate la o parte fiindca se aluneca tare pe ele.Panta mare ,reusesc sa ajung la baza ei.Frumos loc aici in seuta asta ,e si o stanca plana plina cu muschi verde.Las rucsacul jos si incerc sa urc deasupra ei.Reusesc ,catarandu-ma pe stanca .sa ajung sus unde raman surprinsa de ce gasesc.O poienita frumoasa,plata cu un copac si o vatra de foc,deci pe aici circula lume .Stanca se termina cu un varfulet stancos de unde se vede drumul pietruit spre Poiana si celelalte stanci din zona.Revin la rucsac,ma suna Viorica,era deja la pietre.Ii explic unde ma gaseste si urca si ea la mine,apoi mai sus pe stanca.Vom cobori,coborarea fiind destul de dificila.Apoi decid sa urcam pe Valea cu Apa pana la Bancute(Traseu spre Postavaru).Aici era o cruce de lemn care a disparut de cand nu am mai trecut pe aici.De la Bancute urmam traseul marcat prin Poiana Stechil-Saua Tampei de unde vom cobori in Racadau.Am adunat in toata drumetia vreo 17 km.













Un mosneag suparat...


Un berbec pietrificat.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prin Maramures,17-26.06.2024

  Ziua 1.    17.06.2024 Prima zi presupune drumul parcurs din Brasov pana in Cheile Turzii unde am campat.Pe traseu am vizitat cateva locuri...