marți, 21 mai 2024

Tampa-Fantanita Dreptatii,15.04.2024

 O drumetie care a inceput ca o simpla plimbare pe Dealul Melcilor .Ajunsa aici am tot urcat pana in varful dealului.O sun pe Viorica si vine si ea mai tarziu,Tot timpul are treaba...dupa ce o termina vine si ea.Cobor in strada Dobrogeanu Gherea ,traverses si urc pe aleea de sub Tampa.Intru in traseul la Treptele lui Gabony si urc pe Tampa,O tot astept pe Viorica in poienita,apoi plec mai departe pe muchia Tampei spre Panoramic.Intre timp explorez padurea inspre Racadau cautand lalele pestrite,auzisem eu de zona unde ar creste.Suna Viorica,vine si ea,le cautam dar nu gasim nicio lalea.Vom relua cautarea ei ,primavara viitoare! Plecam mai departe si ne bucuram de tufele de liliac de langa vf.Tampa.Apoi coboram in Saua Tampei,in coborare dam de un sarpe in poteca,Viorica era sa calce pe el si a scos un tipat...Din Saua Tampei decid sa ajungem la izvorul Fantanita Dreptatii ,la care de multi ani nu am ajuns.Coboram la Troita Curcanilor ,de aici pe poteca marcata traversam vreo doua vai adanci si ajungem la fantana.De la fantana coboram la Troita Dreptatii apoi pe stradutele inguste ale vechiului cartier al orasului.Schei,ajungem in Piata Unirii de unde iau autobuzul spre casa.Asa am incheiat drumetia de azi de cca.11 km.






































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prin Maramures,17-26.06.2024

  Ziua 1.    17.06.2024 Prima zi presupune drumul parcurs din Brasov pana in Cheile Turzii unde am campat.Pe traseu am vizitat cateva locuri...