luni, 20 mai 2024

Pe Tampa ,7.04.2024

 O plimbare pe Tampa mai speciala ,mai pe explorare si binenteles singura.Urc din Racadau pe o scurtatura ,pe langa izvorul care aproape a secat.Nu se mai ocupa nimeni de el.Cunoscusem cu cativa ani in urma un domn care umbla cu doi caini ,des pe Tampa ,care se ocupa de acest izvor,pe care nu l-am mai vazut de atunci,ceva s-a intamplat de nu mai apare.Din Saua Tampei am urcat printre stancile din dreapta la locul unde cresc deditei.I-am gasit infloriti.Apoi am trecut pe langa fantana cetatii am urmat drumul spre Panoramic din care inainte de panta, am coborat spre Racadau pe langa stanci si am iesit intr-o poienita in care am gasit usturoi salbatic.Am iesit in drumul plin de turisti si am coborat in seuta unde iese traseul marcat pe serpentine.De aici am trecut pe langa ramasitele monumentului Milenium de pe varful Tampa pe care le-am inspectat cu atentie.Apoi filmarea pe varful Tampa,dupa care am coborat langa stanca alpinistilor de unde am urcat pe langa zidul cetatii Brasovia pe care de abia azi l-am descoperit,fiind mai retras din calea turistilor.In final am coborat tot in Racadau  pe drumul pietruit.



a




Imagini din poienita de pe versantul spre Racadau.





Se vad Piatra Mare si Postavaru de aici din poienita.O vedere ampla a intregii Vaii Racadaului sau Vaii Cetatii!

Resturile monumentului Milenium.







Aici era candva monumentul Milenium.Gasiti informatii pe google.
a

Cineva a facut o fapta buna,a plantat acest arbust ornamental ! Poate va rezista in timp.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prin Maramures,17-26.06.2024

  Ziua 1.    17.06.2024 Prima zi presupune drumul parcurs din Brasov pana in Cheile Turzii unde am campat.Pe traseu am vizitat cateva locuri...