joi, 27 octombrie 2022

Manastirea Cosula,jud.Botosani,7.06.2022

 In a zecea zi prin Moldova am plecat din Botosani si am trecut prin Cosula-Flamanzi(jud.Iasi)-Harlau-Scobinti(manastirea Sangeap Basaraba)-Cotnari-Tg.Frumos-Ruginoasa(Palatul Cuza)-Tg.Neamt-Manastirea Neamt(campare).

La Manastirea Cosula am fost primiti cu drag de catre un calugar care ne-a povestit lucruri interesante despre acest locas de cult inca din cele mai vechi timpuri.Aici se poate ramane peste noapte,exista o casa de oaspeti unde te poti caza gratis.Despre manastire,stiam de lucrul ce o face remarcata si anume culoarea naturala ,galben de Cosula ,care se poate vedea si azi in picturile manastirii!























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...