miercuri, 26 octombrie 2022

BOTOSANI,6.06.2022

 Oras vechi cu obiective turistice de vizitat,unele inchise,altele in santier de reabilitare.Piata centrala ,veche,cu arhitectura interesanta,case cu balcoane exterioare din fier forjat.Am intrat intr-un Moll unde am mancat vestita ciorba radauteanu,mancarea a fost foarte buna.Apoi ne-am plimbat prin oras.Am nimerit din intamplare pe o strada laturalnica nu prea imbietoare,lume pestrita,de unde ne-am carat rapid.UN ORAS CU ISTORIE BOGATA DAR RAMAS IN TRECUT !









Biserica Uspenia INCHISA!



















Biserica Romano-Catolica.




Biserica Vovidenia.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...