joi, 20 octombrie 2022

CASIN-ONESTI-TARGU OCNA-SLANIC MOLDOVA-POIANA UZULUI-30.05.2022

 A doua zi in Turul Modovei.30.05.2022.

Dimineata am strans corturile si am plecat mai departe spre Casin,trecand prin satul Manastirea Casin.

Plecam spre Casin si vizitam in satul Manastirea Casin o biserica veche,frumoasa,Biserica Sfintii Voievozi,era inchisa,nu stiu cum mai functioneaza,ca pare la prima vedere cam abandonata,candva era manastire.....






De aici ajungem in Casin unde vizitam Biserica Adormirea Maicii Domnului si Monumentul Eroilor de langa,apoi luam la pas Casinul admirand casele si portile  localnicilor deosebit de interesante !



















Plecam spre Onesti,parcam undeva in centru oraselului,pe langa Munumentul Eroilor,apoi pe o caldura sufocanta ,fiecare cauta ceea ce il intereseaza.Eu caut Monumentul Nadiei Comaneci ,merg de ma plictisesc si in final il gasesc langa Sala Sporturilor,trecand pe langa spital.Apoi trec prin parcul orasului unde ma intalnesc cu Viorica ,impreuna vom merge sa cautam Piata Agroalimentara,ei cauta lapte,eu ma plimb pe podetul raului Trotus!Cam asta a fost vizita scurta in Onesti!










Plecam la drum si ne vom opri in Borzesti sa vedem Biserica de aici,care este de o frumusete unica,intr-un loc incarcat de istorie!















Ajungem in TARGU OCNA unde eu, singura ,voi vizita Salina ,in timp ce Viorica si Marius vor vizita o veche prietena ce locuieste aici !La intrare in Tg.Ocna ne oprim undeva pe camp sa mancam!



























De aici vom urca pe Magura Ocnei pe un munte mai mic pe o sosea asfaltata ,foarte inguste ,in serpentine.Ajungem la Monumentul Eroilor  ce se impune prin maretia lui si amplasarea intr-un loc dificil pe marginea muntelui.Mai sus un pic ajungem la Manastirea Inaltarea Domnului care e in reconstructie,reamenajare,in santier!











Plecam mai departe si ne vom opri in Slanic Moldova,vom face o plimbare prin frumoasa statiune,Perla Moldovei de altadata,acum ,o parte a statiunii arata bine,adica parcul si cateva cladiri,dar altele sunt in ruina,abandonate,fostele hoteluri mari ,reprezentative  candva!















Din Slanic Moldova vom ajunge pe Valea Uzului la Salatruc unde vom campa in poiana din fata barajului Poiana Uzului!







Asa am incheiat a doua zi din Circuitul Moldovei 2022!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...