miercuri, 24 ianuarie 2024

Prin Busteni la plimbare,19.06.2022

 Azi am plecat la Busteni cu cuscra sa ne plimbam pe la poale de Bucegi.Am mers cu trenul.Din gara am mers pana la Castelul Cantacuzino,unde nu am intrat nici macar in curte,era interzisa intrarea fara bilet.Apoi am revenit in centru,am luat trenuletul care face curse pe Valea Cerbului pana la Gura Diham.A fost tare faina aceasta plimbare .Valea Cerbului a fost curatata de corturile si masinile care umpleau valea de multi ani,vara,acum e libera  si mai nou drumul a fost asfaltat.In sfarsit s-a realizat ceva in Busteni!Seara am luat trenul spre casa .Gara din Busteni arata deplorabil!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...