miercuri, 17 ianuarie 2024

La Rasnov pe Dealu Pleasa,23.05.2021

 O plimbare pe Dealu Pleasa cu Daniela si Cornel.Din Rasnov am ajuns in Valea Carbunarii unde am lasat masina in parcarea Trambulinelor de Sarituri cu Skiurile si am urcat pe drumul din dreapta trambulinelor ,drum ce duce pe Dealu Pleasa.Ajunsi in muchia dealului am urcat o panta si apoi prin padure pe un frumos drum forestier am tot mers pana colegii mei au refuzat sa mai mearga asa ca ne-am intors pe acelasi drum.La intrare in padure am descoperit un cuib de viespi gigant foarte periculoase in scorbura unui copac.Am  patit-o altadata in Italia,acolo se numesc ,,calabrone,,si fac mereu victime,cei alergici pot intra in soc anafilactic,cand am fost intepata si am ajuns la Urgenta,din fericire nu sunt alergica la venin de insecte,doar la polen,etc.Am mai fost atacata de doua ori de roiuri de albine in Piatra Mare.Ultima data am ajuns din nou la UPU,numarul de intepaturi erau peste zece!

La intoarcere spre casa am mers la un restaurant spre Paraul Rece,de care erau incantati prietenii mei,dar am ramas dezamagita,raportul calitate pret nu este ok.

Piatra Craiului si Muntii Fagarasului.

Bucegii
Valea Carbunarii si Dealu Pleasa cu trambuline.
Caroserii de masini, abandonate pe marginea drumului pe deal.







Cuib de viespi gigant asiatice foarte periculoase ,care trebuie starpite!









Frumos drum prin padure pe culmea dealului.

Aici ne-am intors la vale.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...