joi, 11 ianuarie 2024

Manastirea Marcus,5.06.2021

 Manastirea se afla pe un deal intr-o frumoasa poiana a satului Marcus ,com Dobarlau din Jud.Covasna in Munceii Intorsurii sub Dealul Pilisca.Am ajuns aici chiar cu ocazia drumetiei pe vf.Pilisca.Prima biserica ridicata in 1973 va fi demolata din ordinul secretarului de partid Carol Kiraly. In 1991 incepe constructia actualei manastiri de catre maica Serafima Cosma care obtine aprobarile necesare si cu ajutorul donatiilor cetatenilor din zona,adica din Dobarlau si din zona Intorsura Buzaului,iar in 1994 a fost terminata.Ulterior maica stareta Seravima va contrui o cladire si va infinta  Asociatia de Binefacere ,,Sfanta Iustina,, care e unica in tara prin specificul ei.Preia fetitele nou nascute din maternitate ,abandonate de parinti,spre crestere si educare pana la varsta majoratului!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...