luni, 22 ianuarie 2024

Noua-Kermen-Racadau,13.07.2022

 Am traversat dealul Kermen plecand din Noua,cu Aurelia si Gica, in cartierul Valea Cetatii pe o caldura sufocanta resimtita din plin mai ales in urcare pana in muchia dealului.Aici ,a fost defrisata padurea cu cativa ani in urma,defrisare ce a cuprins cateva dealuri,pentru a se infiinta un Parc Dendrologic,deci se pare ca au fost plantati arbori de diverse specii.Vom vedea peste cativa ani ce va fi aici,cand mai urcasem era dealul gol,chel,cu multe gramezi de crengi ramase de la copacii taiati,cu iarba inalta,acum au crescut tufisuri,vegetatia creste foarte repede,nu se mai vad puietii plantati!  Am mai urcat pe aici iarna prin zapada pana la brau,a fost o adevarata aventura!Acum urcam iarasi in cautarea zmeurei,dar nu am gasit.Am urcat pana in varf pe un drum argilos in panta care m-a solicitat maxim.De sus vedem o parte a orasului,fosta Uzina de Autocamioane si cartierul Noua.Vom urma muchia Kermen in coborare spre Valea Cetatii.





































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...