marți, 30 ianuarie 2024

In Poiana Brasov(Valea Sticlariei-Poiana Aviatorilor),18.09.2020

 Am plecat cu Gica in Poiana dupa ciuperci,special dupa hribi.Am urcat cu autobuzul in Poiana Mica,din care am intrat pe Valea Sticlariei dar ne-am abatut prin padurea din stanga vaii ,unde se gasesc ciuperci.Nu am gasit,am descoperit un loc de picnic,o coliba cu bancute ,apoi am coborat in Valea Sticlariei si mergem inainte spre Poiana Aviatorilor.Suntem atacati de trei caini foarte agresivi,care nu ne lasa sa trecem.In cele din urma scoatem ceva mancare din rucsac si asa ,incet,incet se potolesc.Ciobanul mai incolo nu are nicio reactie.Mi se  pare complet ciudat sa nu poti circula prin Poiana Brasov,statiune renumita fara sa fi agresat de cainii de la stana!Ajunsi in Poiana Aviatorilor,ne vom intoarce in centrul statiunii pe drumul de legatura cu Rasnovul,drum pe care am descoperit doar aspecte neplacute,dupa cum se vede din pozele postate:gunoaie aruncate pe marginea drumului,semne de circulatie acoperite de vegetatie,borne rutiere ruginite ,degradate,etc.









































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...