marți, 23 ianuarie 2024

La Cascada Urlatoarea ,Busteni.23.04.2023

 O zi frumoasa de primavara am plecat la Busteni cu Viorica si Marius,fara intentia de a urca pe munte,doar pana la cascadele Urlatoarea si Valea Spumoasa.Drumul pana la cascada a fost frumos pe prima portiune dar pe ultima a fost plin de noroi pe care nu aveai cum sa-l ocolesti,ne-am murdarit bocancii si pantalonii.Lume multa la cascada,ne-am cocotat pe bolovanul din fata ei.Viorica si Marius au urcat panta de langa cascada si au luat-o pe vale in sus.E a doua oara cand ajung aici,prima data a foat in 2010 cand am urcat singura.Am revenit si am plecat apoi spre Cascadele din Valea Spumoasa.Cascadele din Valea Spumoasa le-am descoperit singura prin 2010 in urma unui filmulet al Salvamontului Busteni.De atunci am urcat de multe ori,chiar am facut o drumetie pe Valea Spumoasa pana la Portita Caraimanului in 2014.Dupa cascade am urcat la Manastirea Caraiman. Am putine poze,am filmat mai mult,filmulet care se poate viziona pe canalul meu de You Tube.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...