luni, 22 ianuarie 2024

La Bisericuta Paganilor,22.02.2021

 La Bisericuta Paganilor am fost de multe ori dar acum vin pentru prima data, iarna.Am urmat traseul marcat BA din soseaua Poiana Brasov-Rasnov.E un traseu usor,interesant ,destul de lung pana apar primii monoliti ingropati in pamant pe marginea potecii.Dupa cateva sute de metri ajungem la cele mai mari si ciudate stanci.Impresionant loc,unde ramai uimit de ce a putut crea natura ! Cea mai mare stanca am numit-o Spinarea Elefantului ,de pe care se pot admira Postavaru si Bucegii.De aici traseul marcat continua spre Cheile Rasnoavei si spre Pestera Rasnoavei,dar azi nu vom continua  ci ne vom intoarce pe acelasi traseu.

Soseaua Poiana Brasov-Rasnov.
Postavaru



Aici avem o bifurcatie a traseului spre Valea Cheia.


Spinarea Elefantului ,vedere spre Postavaru.

Vedere spre Bucegi.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...