vineri, 19 ianuarie 2024

In Postavaru, la Iedera alba,26.05.2021

 Auzisem eu ca pe varful Postavaru creste Iedera alba,o planta deosebita cu un parfum ametitor.Asa ca am luat-o pe Viorica si am urcat cu telecabina sa scurtam timpul de urcare.Am gasit varful muntelui plin de Iedera inflorita .Din varf am urmat creasta muntelui,am coborat pe Muchia Cheii pana in Poiana Trei Fetite de unde apoi pe marcaj pana la cabana Postavaru.Recent portiunea din varf pana in Poiana Trei Fetite a fost marcata cu PR si a fost montat un lant la o trecere mai dificila,Eu mai facusem acest segment de creasta  mai demult.La cabana am facut un popas apoi am coborat pe partia Lupului la vale,pe o panta foarte mare,Aici am dat de excremente de urs.Altadata cand am urcat pe traseul marcat paralel cu partia Lupului erau foarte multe urme de urs,chiar si vechiul refugiu Salvamont de pe traseu era tot zgariat si deteriorat de urs,deci aici e cartierul general al ursilor.































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...