miercuri, 17 ianuarie 2024

La Reci si Santionlunca la lalele pestrite,17.04.2021

 In fiecare primavara mergem sa vedem lalelele pestrite care se gasesc in apropierea Brasovului in cel putin doua locatii cunoscute de mine.Deci plec cu Viorica si Marius la Santionlunca.Lasam masina pe un drum in camp si ajungem pe malul Raului Negru dar nu mai putem trece raul fiindca podul a fost luat de viitura.Asa ca ne intoarcem la masina si vom ajunge pe malul celalalt tocmai pe la Reci.Am traversat padurea de pini cu masina .Am lasat-o in marginea padurii si mergem sa gasim lalelele.Am ajuns,am facut poze,apoi urcam pe un deal de unde avem frumoase privelisti in zona.









Aici era podul pe care am trecut de multe ori,era foarte degradat dar totusi se putea traversa raul.
O improvizatie de trecere ,ciudata!
De suparare, am protestat!





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...