vineri, 19 ianuarie 2024

Cheile Varghisului,5.05.2021

 O drumetie prin Cheile Varghisului,a nu stiu cata,le-am pierdut numarul de cate ori am fost.Acum am venit cu Dan si Bogdan.Am trecut prin Miclosoara si Baraolt in drum spre Varghis.Am intrat in cele trei pesteri ca de obicei,am facut intreg traseul al cheilor dus intors.Acum se plateste taxa de vizitare si de parcare,de parcare taxa e cam mare!Inainte se putea campa in poiana de la intrare in chei,acum nu mai ai voie sa intri cu masina,au pus bariera iar camparea e interzisa.Probabil terenul a fost luat in proprietatea cuiva care nu mai permite camparea!

Miclosoara






Baraolt


Baraolt












Pestera Sura Cailor.
Pestera Mare de la Mereni.








Urmele castorilor.
Curios lucru ca nu am mai gasit urme recente ale activitatilor lor,pesemne i-au mutat,ca le dadeau batai de cap ,opreau cursul apei in aceste portiuni.Acum albia paraului e curata ,altadata era plina de diguri  din crengi,facute de canguri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...