duminică, 21 ianuarie 2024

Pestera Rasnoavei,21.02.2021

 Am facut aceasta drumetie la Pestera Rasnoavei pentru prietenii mei Daniela si Cornel,ei nu au ajuns inca aici.E prima data cand fac alt traseu, de fiecare data ajungeam dinspre Poiana Brasov.Acum am urcat din Valea Carbunarii din Rasnov pe dealul opus trambulinelor.In muchia dealului am gasit traseu marcat,de care nici nu stiam,am fi ajuns si fara marcaj.Pe muchia dealului apar urme de urs in zapada.Apoi ajungem intr-o poienita cu o cruce si unde traseul se bifurca ,in partea stanga coboara in Rasnov,un traseu foarte lung prin padure pa care am coborat odata,iar noi urmam traseul spre dreapta pe care vom ajunge la Pestera Rasnoavei.Intram in pestera si avem marea surpriza sa gasim formatiuni de gheata.La coborare din muchia dealului urmam un drum forestier si rau am facut,daca stiam ce gasim mai jos,cobooram pe acelasi traseu pe unde am urcat.Jos in vale gramezi de busteni taiati si noroi de nu aveam unde calca,ne-am murdarit bocancii si pantalonii.Cu toate acestea a fost o drumetie frumoasa!


















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...