marți, 30 ianuarie 2024

Aeroportul International Brasov,10.06.2023

 Am asteptat ani de zile acest moment,nu credeam ca se va mai intampla.Daca tot s-a intamplat am venit cu familia la eveniment.Foarte multa lume,multi au venit cu masinile proprii de au blocat accesul spre aeroport,parcarea pe camp era plina.Autobuzele erau pline.Circula de la gara,Livada Postei,aeroport,tarif de oras.Am urmarit spectacolul aerian care a fost foarte frumos.Asteptam primul zbor,a functionat cu restrictii orare,din care cauza o companie s-a retras,azi activitatea desi s-a extins la 16 ore ,a ramas cu o singura companie aeriana care ajunge aici,Wizzair.Sa speram ca activitatea se va extinde odata cu programul aeroportului si vom putea zbura de la Brasov in cat mai multe directii din lume!



Am mai venit la aeroport ulterior ,sa vad cu ochii mei o aterizare .







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...