luni, 18 martie 2013

Poiana Secuilor,6.06.2012.

Am urcat de la Timisul de Sus pe TG printr-o frumoasa padure de brazi.Intrarea in traseu din sosea e foarte putin vizibila ,indicatorul fiind ascuns in padure ,cu greu l-am gasit .Se urca o portiune mica prin padure apoi apar niste drumuri forestiere ce taie poteca in doua locuri si apoi chiar intram intr-o padure frumoasa de brazi care mi-a placut foarte mult.
 Si am ajuns in poiana Secuilor de aici se vede cabana...
 In poza de jos  se vede drumul spre Trei Brazi.

Bradul din fata cabanei....cu indicatoare ,sa nu cumva sa ne ratacim aici  :)))))

Am tras si noi la cabana nu ca vroiam ,eu puteam sta bine mersi direct pe iarba,dar nu e frumos sa nu indeplinesc dorinta Tatianei de a lua loc la una din mesele cioplite in lemn masiv si cu o gramada de copiii galagiosi care se intreceau la tipat (cred ca era un grup de la o gradinita adusi pe munte in mod organizat dar parca nimeni nu se ocupa de ei ).Eu ocolesc cabanele,caut un loc cat mai linistit sa pot asculta in liniste cantecul pasarelelor si fosnetul frunzelor.Galagie si zgomote de tot felul gasesc in oras nu trebuie sa le caut pe munte.
Uriasul de la cabana.

Plecam spre Trei Brazi.

Postavaru cu al lui abrupt, Fata Cheii.
 Poneiul de la Trei Brazi calarit de copii...
 Poiana Secuilor dinspre Trei Brazi.

La intoarcere de la Trei Brazi am facut un popas ,aici,la umbra.Un domn la bustul gol ,culesese un buchet de flori   ....

Coboram pe acelasi traseu la Timisu de Sus.

Iar trecem prin frumoasa padure de brazi .Pe curand frumosilor ,semetilor !