sâmbătă, 16 martie 2013

La Marea Tireniana la Montalto di Castro,Italia.2007-2009

Traind cativa ani in Toscana,veneam vara aici la Marea Tireniana.
Plaja de aici este neamenajata ,salbatica,apa deosebit de calda si curata,un loc deosebit ,veneam in weekend de la Celle sul Rigo pentru o dupa amiaza de balaceala.Pe plaja am gasit crini albi  in floare in nisipul ce te frigea la talpi.Ce fantastica poate fi natura ... Se vede la orizont Monte Argentario .


Pancratium maritimum (giglio delle dune).














Flora spontana pe plajele Marii Tireniene.


Lago di Bolsena pe langa care treceam in drum spre Marea Tireniana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...