joi, 28 martie 2013

Rasnov(Valea Carbunarii)-sept.2012.

 Am venit cu Oana sa vedem  concursul  de sarituri cu skiuri si biatlon.Dupa concurs ,ne-am plimbat pe piste prin padure apoi am urcat pe dealul opus trambulinelor unde am ramas pana seara tarziu la apusul soarelui,cand am coborat doar noi mai eram aici si o singura masina in parcare ....
Vedere cu Valea Carbunarii


Si catelusul e incantat de plimbarea pe pistele prin padure :)



 Urcam pe dealul opus trambulinelor,pana sus pe culme,de unde avem o priveliste de vis.
 Zarim creasta Pietrei Craiului printre varfurile brazilor...
 Dealul cu trambulinele.

 Drum forestier pe culmea dealului,de unde vedem masivul Postavar.
 Si trambulinele inspre Bucegi.



 Bucsoiu si varful Omu.


 Am ramas aici pana seara,dintr-un asemenea loc chiar nu mai poti pleca,atata liniste si frumusete in jur ....







 Odata cu soarele ,plecam  si noi la vale .
 O singura masina a mai ramas in parcare....



Un comentariu: