duminică, 17 martie 2013

Piatra Mare (Sirul Stancilor),21 oct.2012.


 Cu mult timp in urma  imi doream sa ajung la Sirul Stancilor ,vazusem ceva poze pe net si ma bantuia gandul sa le descopar,cam banuiam eu unde s-ar afla dar n-aveam idee cat aveam de urcat pana la el..Asa ca intr-o duminica mi-am luat amica de drumetii,pe Tatiana, de data asta parca n-aveam curaj de una singura sa ma afund prin padurile din masiv si bine am facut ca ce avea sa urmeze nici nu banuiam,adevarata ursarie aici in masiv ,poteca era plina de excremente proaspete de urs.Mai sus de Dambu Morii intram in traseul PR  care se mai numeste si Poteca Tiganilor si urmam poteca pe muchia paralela cu Drumul Familial tot prin padure.... Dupa un urcus prin padure ajungem intr-un loc unde  ,asa dupa cum vedeti aici padurea a fost taiata complet ,rasa ,ce face parte din versantul drept al Vaii Chivei.Jos, in Valea Chivei a aparut o placuta  ce ne interzice intrarea pe o proprietate privata !
Am urcat de ne-am plictisit,nici tipenie de om pe traseu,doar noi doua si urme proaspete de urs.Cel mai bun lucru de facut a fost sa chiuim ,nu de bucurie ci doar sa tinem  ursii la distanta,cand am ajuns sus deja eram ragusita....Aici am gasit un loc superb ,lumina patrundea prin frunzisul crengilor intr-un fel misterios si am facut cateva poze...
In sfarsit am ajuns si la stanci ,pe o panta destul de mare ,de abia am urcat fiindca alunecam la vale.Am urcat cam pana la jumatatea Sirului,n-aveam chef sa urcam mai sus...Am coborat o portiune pe acelasi traseu pana la indicatorul de mai jos,unde am urmat traseul PA spre Drumul Familiar,dar n-am coborat pe el ci pe la Prapastia Ursilor ,un loc splendid unde mai fusesem de cateva ori ,deasupra ei e un punct de belvedere fantastic ce ofera privelisti uimitoare spre varful Piatra Mare .

























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...