luni, 18 martie 2013

Piatra Craiului(Valea Barsei Mari)16 .11.2012.

 Se anunta o zi frumoasa de toamna tarzie si ne-am decis sa facem o plimbare pe sub Piatra Craiului pe Valea Barsei Mari spre Plaiul Foii.Am lasat masina la iesirea din Zarnesti pe o strada laturalnica  si ne-am asternut la drumul lung si prafuit cu Tity dupa noi ce avea sa atate toti cainii din zona...

 Aici ,am inceput sa urcam spre munte ,aiurea ,printr-o padurice de mesteceni ,erau multe poteci dar nici una nu era sigura ,in final intram in drumul ce duce spre Coltii Chiliilor.Era foarte rece si chiar bruma, persistenta chiar toata ziua,fiind o zona nordica ,umbroasa.


 Varful Turnu si drumul semianghetat,noroiul se lipea de talpile bocancilor ingreunandui...

 Coboram tot printr-o padurice de mesteceni ,tot cu noroiul agatat de talpa bocancilor,iesim la drumul principal si dam de o turma de magarusi pe pod care blocasera circulatia.....:)Asta mi s-a parut cel mai simpatic asa ca l-am imortalizat.


 Noul si traditionalul stau alaturi aici pe Valea Barsei....

 Si am facut un ultim popas la salcia aplecata,ne-am odihnit si am mancat,aproape ca venea asfintitul peste noi ,dupa care la pas inapoi pana am intrat in Zarnesti deja rasarea si luna peste Piatra Craiului.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu