joi, 21 martie 2013

Cinque Terre-Vernazza,9.09.2012.

 M-am imbarcat la Monterosso dupa pauza de doua ore,pe nava ce avea sa ne poarte inapoi in La Spezia,iar ,aici,la Vernazza,am coborat si am vizitat mica asezare intre doua imbarcari timp de 30 minute.A trebuit sa ma misc rapid,nu am avut mult timp de pozat.


 Mijlocul de transport al localnicilor de aici este barca...


 Pe zidurile caselor se mai vad urmele potopului din toamna lui 2011,cand a fost prapad aici dupa ploi abundente,mare cantitate de apa s-a adunat de pe muntii din jur in aceste mici vai,si au dus in mare tot ce au gasit pe stadutele inguste.....

 Imagine dupa potop...



 Urmeaza imbarcarea si o alta acostare si vizita in Manarola,aici am ramas o ora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...