luni, 18 martie 2013

Pe Valea Alba ,,la Verdeata'' in Bucegi,11.11.2012.


 O plimbare propusa de Ilie Craca din Bucuresti,binevenita,habar n-aveam cum arata Valea Alba si imi doream foarte mult sa ajung aici.Venind din Brasov cu amicele mele Luci si Oana cu masina ,l-am luat din gara pe Ilie ,am lasat masina langa, defapt in curtea bisericii si la pas spre padure la intrare in traseu.Trecem de troita si o luam pe traseu TR ,care defat ducea spre dreapta si pe care trebuia sa-l lasam la un moment dat , s-o luam spre stanga pe muchia paralela cu valea dar noi am gresit,am continuat sa urcam ,si apoi a trebuit sa coboram s-o luam din nou de la capat.Asa ca am pierdut ceva timp aici...

.


 Aici am realizat ca nu mergem pe drumul bun si ne-am intors inapoi...

 Dupa mers pe muchie aici gasim un parau cu izvor si de aici incepe un urcus sustinut spre stanga....

 Primul contact vizual cu Valea Alba si Albisoarele Caraimanului,un loc superb de belvedere si spre orasul Busteni si muntii Baiului.


 Sub noi se casca un hau infricosator ,Valea Alba apare in toata splendoarea ei ,pacat ca zadele s-au dezbracat de frumoasele manunchiuri de ace aratand cam golase si triste,noi inaintam pe curba de nivel spre poiana la intrare in vale numita La Verdeata.Acum numai verdeata n-am mai gasit ,doar un frig patrunzator,pamantul deja era inghetat bocna,si urcand mai sus am inghetat complet ...


 Vad pentru prima data de aproape arhicunoscuta Fisura Albastra si maretul perete al Vaii Albe cel mai inalt din muntii nostri,400 m.

 Valea Alba inspre partea superioara spre platoul Bucegilor.
 Dupa o pauza de gustare pentru colegii mei si de facut poze pentru mine,cu mainile si picioarele complet  inghetate,am inceput coborarea care m-a mai dezmortit  pana jos.....



 Parca la vale e mai usor :))))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...