marți, 19 martie 2013

Portovenere,Liguria,9.09.2012.

 Ajungand in Liguria ,mai precis in  La Spezia ,am facut mai multe plimbari pe riviera Ligura,printre care si aici la Portovenere,loc fascinant ,ce doream demult sa-l vad ...Am venit cu vaporul din La Spezia ,aici am acostat si am schimbat si vaporul spre Cinque Terre,avand pauza de o ora pana la imbarcare,timp in care am vizitat acest minunat coltisor de lume.














 Vedere spre Cinque Terre.





 Era o caldura teribila,sufocanta ,umeda ,aveam bluza uda pe mine,aici ,langa statuia asta batea o briza racoroasa ,sa tot stai aici sa nu mai pleci sau chiar sa te arunci in mare ...









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...