luni, 18 martie 2013

Cum am descoperit eu Cascadele din Spumoasa,Bucegi!2.06.2012.


 Mi-a ciripit o pasarica precum ca in Valea Spumoasa ar fi niste cascade ...Vazusem la tv un mic reportaj despre aceste cascade facut de Salvamont Busteni.Cum am o fire de explorator, am plecat in cautarea lor, pe poteci nemarcate si singura ,intr-o frumoasa zi de vara...De la statia de telecabina urc  pe langa Clai ,intru in traseul de pe Valea Jepilor ,apoi las traseul marcat si cobor spre dreapta pe un drum ce ma duce fix in vale unde sunt niste stavilare de beton.Aici m-am pierdut cu totul ,,in ceata''.Nu vedeam drumul ce urca pe partea cealalta spre cascade ,nicicum.

 In timp ce ma invarteam eu pe aici in cautarea drumului ,vin niste tineri si mai nestiutori decat mine,ei cautau drumul spre cascada  Urlatoarea:)))) Le povestesc eu cum stau lucrurile cu cascadele si uitand de Urlatoarea ,urcam impreuna pe o panta cu tufisuri chiar perpendiculara pe firul vaii si dupa un urcus printre crengi de brad de nu vedeam unde calcam iesim dintr-o data langa refugiul Salvamont .Deja eram la locul cautat,se auzeau cascadele care sunt un pic mai sus.De fapt exista drum de urcat prin dreapta dar noi nu l-am vazut pur si simplu....

 Mare bucurie pe tineri au si facut un dus rece ,dar si eu sunt la fel de bucuroasa....si ca tot mai era mult pana seara am coborat si am facut o plimbare si pana la Urlatoarea ,dar n-a prea meritat lungul traseu pana acolo.








Claia Mare in stanga,Claita in dreapta si Valea Seaca dintre Clai,pe care voi urca ulterior ,adica in 2014.



Claile si Creasta cu Zambri.










Pe aici am urcat pe versantul drept.










Cand umblam singura prin munti!











































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...