luni, 18 martie 2013

BUCEGI (Valea Spumoasa)2012.

 Mi-a ciripit o pasarica precum ca in Valea Spumoasa ar fi niste cascade ...si am plecat in cautarea lor pe poteci nemarcate si singura ,intr-o frumoasa zi de vara...De la statia de telecabina urc  pe langa Clai, aici, in poze ,intru in traseul de pe Valea Jepilor ,apoi las traseul marcat si cobor spre dreapta pe un drum ce ma duce fix in vale unde sunt niste stavilare de beton.Aici m-am pierdut cu totul ,,in ceata''.Nu vedeam drumul ce urca pe partea cealalta spre cascade ,nicicum.




 In timp ce ma invarteam eu pe aici ,in cautarea drumului ,vin niste tineri si mai nestiutori decat mine,ei cautau drumul spre Urlatoare:)))) Le povestesc eu cum stau lucrurile cu cascadele si uitand de Urlatoarea ,urcam impreuna pe o panda cu tufisuri chiar perpendiculara pe firul vai si dupa un urcus printre crengi de brad de nu vedeam unde calcam iesim dintr-o data langa refugiul alpin .Deja eram la locul cautat....Defapt exista drum de urcat prin dreapta dar noi nu l-am vazut pur si simplu....
 Un loc superb,chiar vreau sa revin aici...

 Valea Spumoasa si mai sus cascadele.Se vad foarte bine din telecabina.



 Mare bucurie pe tineri ,au si facut un dus rece ,dar si eu sunt la fel de bucuroasa....si ca tot mai era mult pana seara am coborat si am facut o plimbare si pana la Urlatoarea ,dar n-a prea meritat lungul traseu pana acolo...:(









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu