marți, 19 martie 2013

Muntii Fagarasului,Balea Cascada,21 iulie 2012.

 Am ajuns aici la Balea Cascada ,fiind primul obiectiv din cele ce urmau in cele doua zile in muntii Fagarasului.Aveam sa urc si sa raman peste noapte sus la Balea Lac ,iar a doua zi sa urc in creasta.Las masina aici si ma astern la drum spre cascada.Batea un vant teribil aici,imi imaginez cum batea mai sus sau in creasta....

 Vedere spre Transfagarasan si Valea Balea.
 Nu urmez poteca,fusesem cu doua saptamani in urma pe traseu si nu mi-a placut de loc,intru in vale si incerc sa urc chiar pe firul apei sarind din bolovan in bolovan care pe alocuri erau stanci de-a dreptul.....

 Bolovani uriasi de escaladat si cascade nenumarate,foarte incitanta urcarea pe aici....


 
Am ajuns la cascada .Pauza pentru admirat,catarat si fotografiere...
 


 




Foarte rece apa ,numai buna de racorit talpile incinse de drum...

Pe aici prin stanga se poate iesi din vale la sosea.
 Am coborat pe traseul marcat si destul de dificil ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu