joi, 21 martie 2013

Cinque Terre-Manarola ,9.09.2012.

Aflandu-ma in La Spezia am profitat de o zi frumoasa ,asa ca am luat vaporasul din portul turistic si am facut o plimbare pe mare la Cinque Terre,una din cele mai frumoase zone turistice ale Italiei si cea mai frumoasa a Liguriei.Am plecat din La Spezia,prima oprire a fost in Portovenere,apoi Riomaggiore,Manarola,Corniglia,Vernazza si Monterosso al Mare unde am avut timp de sedere o ora.
La intoarcere din Monterosso al Mare ,vaporul acosteaza in fiecare localitate,asa ca am coborat in Vernazza si Manarola.Aici eram in Manarola. 


 M-am plimbat pe aleea de deasupra marii,iar frumusetea locului o veti descoperi in pozele mele...













 Urmeaza Riomaggiore ,nu mai imi permite timpul sa cobor,apoi Portovenere,aici coborasem o ora la venire,apoi La Spezia si acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...