duminică, 30 august 2020

Postavaru,17.08.2020

O tura frumoasa in Postavaru cu Madalina si Gica.Desi,mi-am zis ca nu mai urc in Postavaru,am urcat de zeci de ori si ma axez in ultimul timp spre trasee pe care nu le-am facut,dar neavand altceva in imediata apropiere,fiind Madalina venita la mine,am zis hai sa mai urc o data.Am luat autobuzul pana in Poiana Brasov,de aici urcam pe Valcelul lui Schmautz in Poiana Dresler,apoi pe poteca pe curba de nivel trecand pe la Pestera de Lapte iesim in traseul Darste-Crucuru Mare si ajungem la lac,pe langa care urcam ,lasand in stanga Vf.Ruia ajungem in muchia Postavarului.Urcam prin aglomeratie pe Vf.Postavaru.Coboram din varf,pe exteriorul barei unde pietrele nu sunt slefuite de bocantii turistilor(se aluneca ingrozitor acolo),apoi urmam muchia inainte,ajungem la bifurcatia la dreapta a traseului marcat.Aici,propun sa coboram pe Muchia Cheii pana in Poiana Trei Fetite.Eu mai coborasem altadata o mica parte din muchie ,stiam ca se deschide o priveliste frumoasa de aici,asa ca incercam sa coboram.Surpriza mare cand vad ca poteca e destul de bine conturata si gasim marcaj PR destul de proaspat.Acest lucru ne da increderea ca acest sector se poate parcurge in siguranta.Ajungem pe varful unei stanci,de unde coboram cu atentie pe un scoc cu iarba,Mergem in continuare printre braduti si deodata suntem din nou pe o stanca iar jos apare un perete vertical pe care trebuie sa-l urcam.Aici,peretele e asigurat cu un lant puternic,asa ca iesim usor de aici.Mai mergem un pic si iata-ne in Poiana Trei Fetite! Doar ca noi eram doar ,,doua fetite''zise Gica!Asa ca.dupa cateva minute apare si a treia fetita,Dana,care urcasera cu Adi,pe Muchia Cheii din sens invers,din Cheile Rasnoavei.Au urcat pe Via Ferrata si apoi au tinut muchia,aici parca ne dadusem intalnire,ne-am intalnit fix aici, venind din sensuri opuse.Apoi am urmat traseul marcat spre Cabana Postavaru unde am facut un popas,am mancat ,baut o bere.Am coborat pe Drumul Galben, Adi cu Dana pe Drumul Rosu.Referitor la Muchia Cheii fac o precizare.Am urcat-o din Cheile Rasnoavei cu ceva ani in urma ,a fost ceva de vis,adrenalina la maxim,panta mare,vegetatie abundenta,nu mai stiam pe unde sa coboram.In cele din urma am coborat in Poiana Inului pe o viroaga urata de tot!Altadata am ajuns de la cabana Postavaru in Poiana Trei Fetite de unde am coborat o parte a muchiei apoi ne-am intors inapoi.Deci am parcurs-o pe bucati,mi-a ramas mijlocul ei de vazut!


Poiana Dresler.

Spre Pestera de Lapte,un loc de belvedere ,urcand din poteca!
La Pestera de Lapte.





Pe Crucuru Mare spre lac.



Langa vf.Ruia.
Varful Ruia.
Noua cabana din Postavaru.

Timisul de Sus si Predeal
Urcand pe vf.Postavaru,vedere spre Piatra Mare.
Valea Timisului spre Predeal.







Aglomeratie mare...






























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...