luni, 10 august 2020

Cascada Vanturatoarea,30.06.2020

Am revenit la cort din Cheile Tasnei,am mancat si apoi am zis sa mai facem un traseu mai scurt si aproape de camparea noastra ,astfel am ales sa urcam la Cascada Vanturatoarea.Credeam ca e un traseu scurt vazand timpi de pe indicator si mai ales usor ,habar nu aveam unde trebuia sa urcam.Traseu greu,cu teren accidentat,panta mare,poteci multe in prima panta pe care se aluneca usor.Surprinzator am fost intr-o stare foarte buna,am urcat rapid luand distanta de prietenii mei,am ajuns la belvedere dupa o ora si 10 minute.I-am asteptat apoi am urcat impreuna,am trecut pe sub stanci pe partea opusa apoi inapoi si am coborat la locul unde cade apa in picaturi foarte fine de la o inaltime mare.Acolo a fost foarte bine ca ne-am racorit dupa caldura si efortul la urcare.Cascada Vanturatoarea e situata in Muntii Cernei.


 Traseul e pe muchia din partea dreapta apoi traverseaza in stanga spre stanci.
 Lacul Prisaca

 Muntii Mehedintii 



 De aici se vad stancile cu cascada


 Muntii Mehedinti peste Valea Cernei


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...