luni, 10 august 2020

Pe Ciucaru Mare,Muntii Almajului,28.06.2020

Am ajuns la intrarea in traseul marcat in circuit pe Ciucaru Mare.Ne-am echipat rapid si am plecat pe traseu prin padure.Mare noroc cu umbra padurii ca altfel ne topeam de caldura si asa pe stanci la locurile de belvedere spre Dunare ne-a batut soarele in cap de ne-a naucit.Curgeau apele pe noi...Sunt cateva locuri de belvedere,cred ca patru in total,erau destul de aglomerate ca trebuia sa asteptam la rand.Caldura mare,umbra nu prea deasa.Iar Dunarea ,marele fluviu albastru acum era tulbure de-mi venea sa plang de ciuda!Imi tot venea in gand cantecelul pe care il cantam anul trecut Marei,nepoatei mele,,Melc,melc,codobelc...Si te du la Dunare /Si bea apa tulbure,,!Ceva,ceva adevar este in acest cantecel!Dupa circuit am coborat si am gasit loc de campare in apropiere,la intrare in Cheile Ponicovei.Seara a fost magnifica,plina de surprize:zona a fost invadata de mii de licurici care zburau in intuneric ca niste luminite intermitente si apoi o vulpita care ne dadea tarcoale in intuneric..Dimineata am plecat in Cheile si Pestera Ponicova si mare ne-a fost surpriza cand am realizat ca vulpea vine ca un catelus dupa noi !






 Malul sarbesc.

 Cazanele Mari



 Cu tricoul ud de transpiratie si cu parazapezile care ma agresau fizic pe caldura asta.Auzisem ca locul ar fi plin de vipere asa ca am zis mai bine ma protejez.Nu am vazut nicio vipera in zece zile de umblat prin muntii din zona!










 Golful Dubova si Cazanele Mici




 Golful Dubova







 Golful Dubova si Cazanele Mici ale Dunarii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...