luni, 10 august 2020

Cheile Tasnei,30.06.2020

Am ajuns in Baile Herculane,am trecut de localitate si statiune urcand pe Valea Cernei cautand un loc de campare pentru mai multe zile.Ne-am stabilit intr-o  campare langa Motel Dumbrava,un loc curat cu iarba,cu acces la izvor cu apa rece ca gheata,fara vecini,am fost doar noi pe parcela si la un pret convenabil.A doua zi am plecat spre Cheile Tasnei.Un traseu accesibil cu peisaje superbe,stancarii pe care cresc pinii negri de banat,cu cascade jos sub poteca,unele inaccesibile.Am urcat pana la Moara unde apa formeaza o frumoasa cascada.































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...