joi, 20 august 2020

Cheile Dobrogei,25.07.2020

In 2016 am ajuns langa Cheile Dobrogei la Rezervatia naturala Gura Dobrogei,Manastirea Sf.Dionisie,dar de chei nu am dat,am trecut apoi de ele si am plecat spre casa.De data asta m-am dus special pentru ele.Din satul Cheia spre Targusor,soseaua trece prin chei.Am campat sub niste copaci la umbra,cel mai bun loc de campare din chei.Ziua,lume multa prin chei iar seara dupa ce au plecat la casele lor,au ramas doar cateva corturi.Am urcat pe stanci de unde am admirat frumoasele chei de sus.Tot acolo sus pe stanci am gasit multe flori care au rezistat secetei si arsitei acestei veri deosebit de calduroasa.Noaptea am dormit bine,a fost destul de cald ca de altfel  toate noptile din vara asta dormite in cort,nu am intrat in sacul de dormit.Foarte multi popandai misunau pe langa cort,erau zeci de galerii in care se ascundeau la nevoie.Ieseau mai ales dimineata si se ridicau pe varful cozii ca niste manguste pentru a inspecta imprejurimile,Adorabili!A doua zi am plecat spre Targusor,iar de aici am ajuns pe un drum prafuit la Manastirea Casian,unde in biserica se oficia slujba de duminica,erau multi in interior fara masca!Am iesit rapid si am coborat la Grota Casian pe malul lacului cu acelasi nume.De aici am plecat spre casa. 



















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...